Group 23Fill 298Fill 298Fill 298 credit-card 6A17E06C-0A5B-4E4C-AAEB-9E6D242B3D76 Created with sketchtool. - + Group 2 Created with Sketch. application-form Created with Sketch. Group 10 Created with Sketch.

Reclamațiile și retururile

Dacă bunurile nu vă convin, vi le schimbăm cu plăcere!

CUM SĂ PROCEDAȚI ATUNCI CÂND DORIȚI SĂ SCHIMBAȚI SAU SĂ RETURNAȚI BUNURILE ÎN TERMEN DE 30 DE ZILE?

Pentru comenzile făcute între 1 noiembrie și 15 decembrie, se prelungește perioada pentru returnarea bunurilor până pe 15 ianuarie.

I. Atunci când ați achiziționat serviciul „Returnarea ușoară a bunurilor”

1. Completați formularul pentru returnarea sau schimbarea bunurilor pe care l-ați primit în colet împreună cu factura. Dacă formularul dvs. s-a rătăcit undeva, nu se întâmplă nimic, AICI îl puteți descărca și imprima din nou.

2. Puneți bunurile neutilizate în ambalajul original împreună cu formularul completat. Dacă cutia are etichetele originale de expediere, îndepărtați-le.

3. De asemenea, puteți utiliza un alt ambalaj dacă nu mai aveți cutia originală. Încercați să ambalați cutia astfel încât să nu se deterioreze cutia sau conținutul acesteia în timpul transportului. Cel mai potrivit este să folosiți folie cu bule, hârtie de împachetat sau o cutie mai mare, dar și o pungă de plastic mai rezistentă își va face treaba. Mai ales, nu lipiți banda adezivă pe cutia originală a pantofilor, deoarece astfel o veți strica!

4. Predați pachetul la orice sucursală a firmei Packeta și comunicați-le codul de expediere , pe care l-ați primit împreună cu comanda.

5. Firma de curierat va ridica coletul de la dvs. și ni-l va livra în câteva zile.

6. Vă recomandăm să solicitați o chitanță de la sucursala firmei Zásilkovna care să confirme preluare a coletului. Aceasta trebuie să conțină numărul de urmărire al coletului. Dacă pachetul se rătăcește, acesta poate fi urmărit cu ușurință folosind codul de urmărire.

II. Returnări pe cheltuiala dvs.

1. Completați formularul pentru returnarea sau schimbarea bunurilor pe care l-ați primit în colet împreună cu factura. Dacă formularul dvs. s-a rătăcit undeva, nu se întâmplă nimic, AICI îl puteți descărca și imprima din nou.

2. Puneți bunurile neutilizate în ambalajul original împreună cu formularul completat. Dacă cutia are etichetele originale de expediere, îndepărtați-le.

3. De asemenea, puteți utiliza un alt ambalaj dacă nu mai aveți cutia originală. Încercați să ambalați cutia astfel încât să nu se deterioreze cutia sau conținutul acesteia în timpul transportului. Cel mai potrivit este să folosiți folie cu bule, hârtie de împachetat sau o cutie mai mare, dar și o pungă de plastic mai rezistentă își va face treaba. Mai ales, nu lipiți banda adezivă pe cutia originală a pantofilor, deoarece astfel o veți strica!

4. Bunurile ambalate se vor trimite la depozitul nostru de pe adresa:

DAL SPORT SRL
c/o NORDBLANC
Calea Făgărașului 49
Brasov - 500053

În niciun caz să nu trimiteți bunurile contra ramburs! O astfel de expediere nu va fi preluată și cerința Dvs. nu poate fi rezolvată. Recomandăm să trimiteți coletul recomandat și totodată să îl asigurați la nivelul prețului bunurilor. Este vorba despre serviciul oferit de curieratul rapid la expedierea coletului. În cazul în care în timpul transportului s-a întâmplat ceva cu coletul, după prezenatrea chitanței de predare, vă veți primi banii înapoi.

După sosirea bunurilor vom face verificarea lor și vă vom informa cât mai curând pe e-mail asupra termenului presupus de rezolvare, precum și despre reexpedierea către Dumneavoastră a bunurilor.

Perioada de schimbare a bunurilor depinde de stocurile din depozit în momentul respectiv, dar, dacă avem bunurile pe stoc, bineînțeles că vă trimitem înapoi mărimea solicitată.

CARE SUNT CONDIȚIILE PENTRU A SE PUTEA SCHIMBA SAU RETURNA BUNURILE?

1. Bunurile trebuie să se returnaze în termen de 30 zile de la primirea lor.

2. Bunurile nu trebuie să fie purtate și trebuie să fie corespunzătoare pentru vânzarea ulterioară.

3. Bunurile trebuie să fie ambalate în ambalajul original care nu trebuie să fie depreciat. Contează orice utilizare a benzii adezive, înscrisurile, înscrisurile, etichetările, orificiile, poluarea, grăsimile, umiditatea ș.a.m.d.

4. Bunurile se probează doar într-un interior curat și uscat, deoarece cerința dumneavoastră privind reclamația sau returnarea bunurilor poate fi rezolvată pozitiv numai în cazul în care bunurile trimisee vor fi curate, nedepreciate, nespălate, uscate și cu etichetele originale.

5. Încălțămintea cumpărată se probează numai pe o suprafață curată și uscată, spre exemplu acasă, pe covor, pe pardoseala din cameră etc. Dacă vă decideți să schimbați încălțămintea sau să faceți reclamație și tălpile vor prezenta semne de purtare și uzură (fie și ușoară), cererea dumneavoastră nu poate fi recunoscută. Cutiile de încălțăminte constituie o parte integrantă a produsului și în caz de returnare sau schimbare a bunurilor trebuie să fie trimise cu încălțămintea în interior și în perfectă stare.

6. Dacă pe parcursul soluționării privind returnarea bunurilor se va constata că bunurile sunt depreciate într-un mod care nu se putea întâmpla în fabricația lor (zgârieturi, pete, fermoarele trase ș.a.) este necesar să luați la cunoștință faptul că vi se vor returna bunurile pe cheltuiala dumneavoastră.

CUM SE PROCEDEAZĂ LA RECLAMAȚIA BUNURILOR?

Înainte de a vă decide să reclamați bunurile, vă rugăm să citiți regulamentul privind reclamațiile, în care veți găsi toate informațiile privind reclamația bunurilor și totodată aici sunt menționate toate drepturile și obligațiile vânzătorului și cumpărătorului.